Спонсори

ТОВ „Лубенський молочний завод” знаходиться в екологічно сприятливому регіоні – на Полтавщині.

Історія виробництва молочної продукції в місті Лубни розпочинає свій відлік з 1937 року. Саме в цей час на околиці міста був заснований маслозавод, який виробляв традиційну молочну продукцію у невеликому асортименті.

Завод працює з 1993 р. на новому майданчику зараз - це сучасне підприємство харчової промисловості і на сьогоднішній день на заводі працює 696 чоловік. Щороку на технічне переобладнання завод витрачає до 60% прибутку. Щодоби підприємство виробляє близько 100 тонн цільномолочної продукції, окрім того, працюють виробництва морозива, хлібобулочних, кондитерських виробів, цех напівфабрикатів. Ідучи в ногу із часом ТОВ «Лубенський молочний завод» одним із перших серед молочних підприємств України розробив і впровадив у себе систему менеджменту якості, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ІСО 9001-2001.

В лютому 2004 р. успішно пройшла її сертифікація і кожного року завод підтверджує її дієвість.

Усього виготовляється понад 250 видів продукції, яка повністю відповідає основним концептуальним принципам торгової марки «Гармонія» - це смак, якість, натуральність. І це не просто слова та декларації,- лише заводчани знають чого коштує в наш комерційний час постійно дотримуватись високих стандартів виробництва продукції для здорового харчування.

 

Основною ціллю підприємства є постійне задоволення потреб споживачів якісними продуктами на основі натурального молока, укріплення позицій з продажу продукції в освоєних регіонах і постійний сталий розвиток підприємства та його підрозділів

 

Молочні продукти

Основними характеристиками молочної продукції від ТМ „Гармонія” є:

Дійсно висока якість, що підтверджується сертифікатом якості ДСТУ ІСО 9001-2001. та однойменною системою якості впровадженої на підприємстві.

Натуральність - продукція не містить штучних інгредієнтів типу модифікованого крохмалю, консервантів, синтетичних барвників (лише натуральні), рослинних жирів із транс-ізомерами, і т.п. Цього принципу строго дотримуються на підприємстві. Маркетингові дослідження уподобань споживачів молочної продукції у м. Полтава (восени 2010 р.) показали, що однією з основних переваг ТМ „Гармонія”, які відмітили кінцеві споживачі є „те, що продукція має невеликі терміни реалізації – це означає, що продукція „жива” і не містить „хімії”.

Екологічна чистота продукції. - Екологічно чиста сировина та виробництво в екологічно чистому регіоні України.

Смак. Звичайно з огляду на вищенаведене продукція має прекрасний смак, адже все добірне і зроблене з великою повагою до людей та любов’ю до своєї роботи.

Доступна ціна. Не найдешевша, бо продукція такої якості не може мати найнижчу ціну – але і не далека від можливостей народу, не елітарна.

Діяльність і цінності заводу уособлені в корпоративній місії, яка звучить так: «Ми пропонуємо усім разом йти до гармонії життя, знаючи, що потреба в здоровому харчуванні людини є однією з первинних та найважливіших. Наші натуральні та смачні продукти дарують споживачам відмінне самопочуття та впевненість в любові до себе, своєї сімї та світу навколо нас».

ВАТ «Лубенський молочний завод» це передове підприємство – лідер ХХI століття, адже не лише веде за собою людей тоді, як колишні орієнтири у суспільстві втрачені, а й усією своєю діяльністю свідомо несе повну відповідальність перед теперішніми та прийдешніми поколіннями.

Тож покваптеся за новинками та добре зарекомендованою «класикою» і Ви будете приємно здивовані поєднанням відмінної якості та смаку!